Forever Imperfect
Welcome to my blog, Dashboard // +Follow is closer. Thankyou (:

STRATEGI PERLAKSANAAN PERKHIDMATAN DAN KEPUASAN PELANGGAN
Thursday 15 March 2012 | 07:42 | 0 comments
   Strategi pelaksanaan untuk penambahbaik penyeliaan dan perkhidmatan perlu dirancang dangan teliti serta diperkasakan ke tahap yang optimum.  Pendekatan imej penyeliaan kualiti merupakan tindakan yang perlu dilaksanakan dalam usaha untuk memantapkan lagi sistem pengurusan  dan perkhidmatan yang sedia ada.  Untuk memenuhi kepuasan pelanggan, satu sistem teknologi tinggi perlu diwujudkan untuk  menjamin kualiti dan kuantiti pengeluaran serta perkhidmatan diberi secara optimum. Ia memerlukan kecekapan dalam pengurusan skop kerja, sumber tenaga dan komunikasi  untuk menjamin perkhidmatan berkualiti diberi mengikut jaduial dan kos yang ditetapkan.   Pendekatan terancang  perlu dilaksanakan  dengan terliti untuk menghasilkan semua disiplin memenuhi piawaian antarabangsa. 



Older Post | Newer Post
Author

Welcome to my lovely bloggie . Cheers ! //Normalawati Shamsudin

Favourite Song :3


Credits

Skin by : Iezanh Ijan
Background by : Hafizah
Best View : Google Chrome

Friends

Iezanh | Safia | PPSK 2012 | Iezanh | Iezanh | Iezanh | Iezanh | Iezanh | Iezanh
Shoutbox!!


Shoutbox